środa, 24 lutego 2016

Kolejna moja pyszna kampania tym razem z trnd

Jakiś czas temu dostałam się do mojej pierwszej kampanii na portalu TRND. Bardzo się ucieszyłam, gdyż jest to bardzo pyszna kampania deserów Monte z dodatkami w 8 smakach.
 
 
W poniedziałek dotarł do mnie zestaw startowy , który zawierał:
 
- Przewodnik projektu
 
- Książeczkę Twoje badanie opinii




W dowolnym wybranym sklepie można było zakupić desery Monte z dodatkami na kwotę 80 zł zachowując paragon, wysyłając go na platformie TRND. Po kilku dniach zwracają pieniądze na podane konto bankowe. Mi udało się zakupić Monte w cenie promocyjnej 1,88 zł sztuka w Kauflandzie niestety zakupiłam tylko 33 szt. ponieważ tyle tylko zostało. W innym sklepie dokupiłam jeszcze 4 (też ostatnie) sztuki lecz już w droższej cenie 2,69 zł. Udało mi się zakupić 6 z 8 wariantów smakowych.
 
W sumie zakupiłam 37 sztuk
 
- Monte Crunchy 15 szt.
 
- Monte Cookies 10 szt.
 
- Monte Cherry 6 szt.
 
- Monte Capuccino Balls 5 szt.
 
- Monte Choco Balls 1 szt.
 
- Monte Choco Flakes 1 szt.
 
Natomiast nie udało mi się zakupić
 
- Monte Waffle Sticks
 
- Monte Cacao Cookies
 
 
W następnym poście napiszę więcej o nowych deserach Monte i podzielę się z Wami opinią o nich.

5 komentarzy:

  1. Deser mleczny Monte z dodatkami to doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole. Jest idealnym źródłem energii zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Deserki Monte z dodatkami są godne polecenia ze względu na jakość oraz dobrą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Deserki Monte z dodatkami są bardzo smaczne i pożywne. Zaspokoją podniebienie zarówno małych jak i dużych. Różnorodność dodatków sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JUWO1 - Mnie również udało się dostać do projektu Monte z Dodatkami od Firmy Zott. Dla mnie to super projekt a produkt oczywiście bomba!!! Cała nasza rodzina zajada się Monte z dodatkami. To połączenie cudownie puszystego mlecznego kremu z czekoladą, orzechami laskowymi i pysznymi dodatkami. Ogromnym plusem są warianty smakowe- ich ilość obłędna. Jest to chyba jedyny produkt mleczny o tak bogatej ofercie smakowej. Mnie przypadł do gustu Monte Cappucino Balls- idealne do kawy. Jadłam też Monte Cherry ale dla mnie niestety trochę za mało wiśni:) Polecam- wszystkie smaki. Co jeszcze jest warte zaznaczenia to opakowanie. Ta mała komora z dodatkiem ma lekki dzióbek, który ułatwia przesypanie zawartości do części puszystego kremu z czekoladą. JUWO1

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam okazję również smakowania testowania deserków Monte z dodatkami.
    Rodzina jak i znajomi sa zachwyceni deserkami Monte z dodatkami. Dodatkowo jest tyle wariantów smakowych, że można wybierać w smakach i każdego dnia zajadać sie innym. Monte zadbało o to by, każdy mógł znaleźć TEN ideał dla siebie. Taki deserek sprawdzi się swietnie jako przekąska lub podwieczore nie tylko dla tych najmłodszych. Moim numerem 1 to Cherry

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepyszny deser dostępny w ośmiu wariantach smakowych. Fantastyczne połączenie kremu orzechowo - czekoladowo - mlecznego z dodatkami w różnej postaci. Deser jest bardzo smaczny trafia do tych małych jak i tych większych smakoszy . Jest przyjemnością dla podniebienia. Zwłaszcza dla łasuchów lubiących coś delikatnie słodkiego. Dla mnie strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń