środa, 17 lutego 2016

WRAŻENIA Z TESTOWANIA JOGURTÓW ACTIVIA

Pisałam już, że jakiś czas temu dostałam się do kampanii STREETCOM. Jest to moja 2 kampania. Tym razem testowałam jogurty Activia idealne połączenie jogurt naturalny i owoce.
 
 
 
 
NOWA ACTIVIA TO PONAD 80% NATURALNEGO JOGURTU BEZ CUKRU, Z WYJĄTKOWYMI BAKTERIAMI ACTIREGULARIS I ODROBINĄ PRZYJEMNOŚCI W POSTACI OWOCÓW.
 
NOWA ACTIVIA W 4 SMAKACH:
 
- ACTIVIA JOGURT NATURALNY I BRZOSKWINIE
 
 
POŁĄCZENIE JOGURTU NATURALNEGO I SOCZYSTYCH BRZOSKWIŃ, KTÓRE SMAKUJĄ JAK SŁOŃCE W LETNI PORANEK
 
-ACTIVIA JOGURT NATURALNY I MALINY
 
 
POŁĄCZENIE JOGURTU NATURALNEGO I DELIKATNYCH MALIN, KTÓRYCH SMAK PRZYWOŁA WSPOMNIENIE LATA
 
- ACTIVIA JOGURT NATURALNY I TRUSKAWKI
 
 
POŁĄCZENIE JOGURTU NATURALNEGO I WARSTWY TRUSKAWEK, OD KTÓREGO AŻ TRUDNO SIĘ ODERWAĆ
 
- ACTIVIA JOGURT NATURALNY I SUSZONE ŚLIWKI
 
 
POŁĄCZENIE JOGURTU NATURALNEGO I SUSZONYCH ŚLIWEK, KTÓRE TAK BARDZO KOJARZĄ SIĘ Z TRAWIENIEM
 
 
MOJA OPINIA:
 
Bardzo polecam jogurty Activia. Są delikatne, lekkie, kremowe i idealnie komponują się z warstwą owoców do tego nie są zbyt słodkie. Jak dla mnie najlepszy smak to malinowy i truskawkowy. Polecam świetnie nadają się na lekkie śniadanie lub jako przekąska w ciągu dnia.
 
TERAZ WY ZNAJDŹCIE SWOJE IDEALNE POŁĄCZENIE I ZADBAJCIE O ZDROWE TRAWIENIE
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz