czwartek, 9 marca 2017

Pyszna kampania, czyli testowanie Finuu

Jakiś czas temu mój narzeczony, a już nie długo mąż, dostał się do kampanii Finuu, dzięki Streetcom. Jest to jego druga kampania. Bardzo posmakowało nam to masełko, razem testujemy, częstujemy także rodzinę, przyjaciół i znajomych, którzy również pozytywnie wypowiadają się o Finuu. Postanowiliśmy, że Finuu zostanie z nami na dłużej, a być może na zawsze, ponieważ jesteśmy z niego bardzo zadowoleni, mamy zamiar dotychczasowe smarowidło zamienić na Finuu.



Paczka ambasadora zawierała:

- 8 sztuk masełka Finuu- 4 sztuki klasycznego i 4 sztuki solonego

- ulotki

- wkład chłodzący podtrzymujący temperaturę w transporcie










Kilka słów o Finuu:

Finuu jest naturalne, a na jego wyjątkowość składają się:

- fińskie masło

- olej rzepakowy i olej z lnianki bogate w omega 3

- naturalne witaminy A i D

- brak konserwantów i sztucznych barwników



Opinia mojego narzeczonego, który bierze udział w kampanii:

Jestem szczęśliwy i zadowolony, że udało mi się dostać właśnie do tej kampanii. Dzięki temu poznałem cudowny smak Finuu o którym wcześniej nie słyszałem, widziałem może raz reklamę w telewizji. Finuu nie tylko jest dobre w smaku, ale ma również ładny, świeży zapach. Spróbowałem obydwu wariantów smakowych i jestem z obu zadowolony. Finuu, ma kremową konsystencję, dobrze rozsmarowuje się na pieczywie, ale ma też inne zastosowania. Oprócz dodatku na kanapki, można używać go zarówno do smażenia jak i pieczenia. Plusem jest też to, że nie zawiera konserwantów i sztucznych barwników. 



Kilka zdjęć z testowania:















2 komentarze:

  1. Finuu to jedyne masło, które biorę pod uwagę podczas zakupów. Jest smaczne, idealnie się rozsmarowuje. Jest zdrowe i naturalne. Moim faworytem jest wersja solona. Zdecydowanie polecam i zachęcam do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  2. FINUU miks do smarowania miałam okazje spróbować dzięki kampanii marketingu rekomendacji Streetcom. Jest to produkt naturalny i smaczny. Jest to połączenie masła fińskiego z olejami rzepakowym i z lnianki. Nie zawiera konserwantów, barwników. Bogate w witaminę A i D oraz kwas Omega 3. Występuje w dwóch wersjach smakowych: klasyczne i solone. Bardzo łatwo się smaruje nawet bezpośrednio po wyjęciu z lodówki. Można go używać do smarowania, pieczenia oraz smażenia. Polecam

    OdpowiedzUsuń