niedziela, 22 lutego 2015

Skóra Atopowa

Dziś chciałabym podzielić się z Wami opinią na temat balsamu do skóry atopowej TOPICREM. Niestety borykam się z tym problemem od dziecka. Skóra atopowa charakteryzuje się suchością. Ja na szczęście nie mam aż tak dużego problemu, jak inne osoby cierpiące na te dolegliwości. Ja po prostu mam od ramion do łokci bardzo suchą, wręcz chropowatą skórę. Stosowałam już różne maści, środki, kremy, balsamy, które dawały efekt chwilowy. Kiedyś była promocja chyba w Rossmanie, jak ktoś zrobił większe zakupy to dostawał produkt za darmo i akurat mój tata dostał TOPICREM. Zaczęłam stosować go od razu, po każdej kąpieli i stosuję od kilku miesięcy, aż do dziś, ponieważ bardzo mi pomaga. Moja skóra jest nawilżona przez cały dzień, gładka w dotyku. Szczerze mogę polecić ten balsam dla osób borykających się z takimi problemami. Cena również jest przystępna, bo kosztuje on około 15- 20 zł za 200ml.


1 komentarz:

  1. Dziękuję za komentarz i obserwację :). Również dodałam do obserwowanych. Pozdrawiam serdecznie ! :)
    www.an-elle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń