środa, 1 kwietnia 2015

RECENZJA- LUKSUSOWY BALSAM DO CIAŁA POD PRYSZNIC REGENERUJĄCO - NAWILŻAJĄCY BODY GLAM 350 ML

Drodzy czytelnicy mojego bloga kolejną recenzją, którą dla Was przygotowałam jest recenzja balsamu pod prysznic. Czy , któraś z Was spotkała się już z takim balsamem, bo ja powiem szczerze pierwszy raz. Balsam pod prysznic mogłam przetestować dzięki EVELINE COSMETICS.









MASŁO KAKAOWE - LUKSUSOWY BALSAM DO CIAŁA POD PRYSZNIC REGENERUJĄCO - NAWILŻAJĄCY BODY GLAM 350 ML




Coś od producenta:
 
Luksusowy balsam POD PRYSZNIC regenerująco-nawilżający - masło kakaowe
efekt w 5 sek.
naturalnie promienna, delikatnie pachnąca skóra
Formuła luksusowego balsamu pod prysznic, o unikalnych właściwościach regenerująco-nawilżających, wzbogacona odżywczym masłem kakaowym, sprawia, że skóra staje się promienna i przyjemnie pachnie długo po wyjściu spod prysznica.
RECEPTURA BOGATA W EKSKLUZYWNE SKŁADNIKI AKTYWNE
 
 
. Masło kakaowe, dzięki wysokiej zawartości witamin i minerałów, rewelacyjnie regeneruje skórę. Ma silne właściwości nawilżające i skutecznie zatrzymuje utratę wody z naskórka.
  • bioHyaluron ComplexTM zatrzymuje wodę w najgłębszych warstwach naskórka oraz hamuje jej parowanie.
  • Olejek arganowy – bogaty w kwasy omega 6 i 9 oraz witaminę E, poprawia nawilżenie, gładkość oraz elastyczność naskórka.



Sposób użycia:
 
Krok 1. Przed nałożeniem balsamu umyć ciało i spłukać pianę.
Krok 2. Balsam nałożyć na umytą, mokrą skórę i wmasować okrężnymi ruchami.
Krok 3. Nadmiar balsamu spłukać wodą.
Krok 4. Od razu po osuszeniu skóry ręcznikiem można się ubrać.
Odpowiedni do stosowania po depilacji lub goleniu.
 
Moja opinia:
 
Balsam pod prysznic mieści się w dużym 350 ml opakowaniu z atomizerem, co ułatwia jego aplikację. Kremowa konsystencja balsamu o białym zabarwieniu, dobrze rozprowadza się na mokrym oraz suchym ciele. Skóra po zastosowaniu tego balsamu jest gładka i miękka  w dotyku oraz odpowiednio nawilżona, a także intensywnie pachnie kakaem. Zapach utrzymuję się na skórze nawet do kilku godzin. Na początku zapach nie bardzo przypadł mi do gustu, lecz po dłuższym stosowaniu przyzwyczaiłam się do niego. Zapach trochę za intensywny, ciężki, duszący jak dla mnie. Balsam przeznaczony jest dla skóry suchej i wrażliwej. Cena takiego balsamu waha się w granicach 16-20 zł.
 

 
A Wy jesteście zwolenniczkami takich balsamów pod prysznic, czy wolicie bardziej tradycyjne balsamy do ciała.
 
 

 

2 komentarze:

  1. Nigdy nie używałam takiego balsamu. Raczej stosuję tradycyjne balsamy, ale może warto wypróbować ten? :)
    www.an-elle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz spotkałam się z takim balsamem też używałam tradycyjnych, ale powiem szczerze taka forma balsamowania mi również odpowiada w szczególności to, że szybko się ten balsam wchłania

      Usuń