poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Recenzja zupek knorr - Rozkosze podniebienia

Dzisiaj znalazłam trochę czasu, więc będzie kilka recenzji. Na początek podzielę się opinią na temat zupek Knorra Rozkosze podniebienia. Jak wiecie jakiś czas temu pisałam, że zostałam ambasadorką tej marki. Zupek co prawda już mnie ma, bo były bardzo smaczne i skończyły się szybko, część rozdałam rodzinie i znajomym by i oni mogli wypróbować nowych smaków.


Dla przypomnienia dostałam 39 sztuk zupek rozkosze podniebienia.

- POMIDOROWA Z MASCARPONE I BAZYLIĄ 8 SZT.
 
- KREM Z GRZYBÓW Z BOCZKIEM I MASCARPONE 8 SZT.
 
- KREM Z DYNI ZE ŚMIETANĄ I SZCZYPIORKIEM 8 SZT.
 
- TAJSKA KURCZAKOWA Z KOKOSEM 8 SZT.
 
- KREM A'LA DIJON Z BOCZKIEM 7 SZT.
 
 
1. POMIDOROWA Z MASCARPONE I BAZYLIĄ
 
 
 
 
Opinia:
 
Delikatna
 
o łagodnym smaku, ładnie pachnie, wyczuć można było bazylię.
Jest syta i spokojnie może zastąpić obiad. Jedyny minus to to ,że
 jest trochę za dużo słodka i mdła.
 
2. KREM Z GRZYBÓW Z BOCZKIEM I MASCARPONE
 
 
 

 
Opinia:
 
Smakuję jakby była ugotowana ze świeżych grzybów, ma
 
delikatny zapach wyczuwalny jest  boczek i mascarpone co
 
podkreśla jej smak. Mnie najbardziej z wszystkich posmakowała
 
właśnie ta zupka.
 
 
 
 
3.KREM Z DYNI ZE ŚMIETANĄ I SZCZYPIORKIEM
 
 
 
 
Opinia:
Jest gęsta o ładnym, wyrazistym wiosennym kolorze. Ładnie pachnie, zapachem przypomina trochę zupę serową, którą uwielbiam. Jednak w smaku jest za
mdła, za słodka, i za dużo w niej jest szczypiorku.  
 
4. TAJSKA KURCZAKOWA Z KOKOSEM
 
 
 
Opinia:
 
Pikantna zupka, w smaku dobra przypomina zwykłą zupę
kurczakową, kokosu nie wyczułam w niej. Zapach ładny, ale
trochę za silny. Czuć jakby trawę cytrynową. Rozgrzewającą i
zarazem sycąca, idealna przekąska na chłodne dni.
 
5. KREM A'LA DIJON Z BOCZKIEM
 
 
 
Opinia:
Ładnie pachnie, ale w smaku nie powala na kolana. Byłam smaku tej zupki najbardziej ciekawa niestety się trochę zawiodłam. Zupka trochę bezsmakowa dopiero po dodaniu kostki rosołowej można ją zjeść.
 
Ogólnie dla smakoszy takich zupek mogę je z czystym sumieniem polecić.
Mój ranking smaków:
1. miejsce - KREM Z GRZYBÓW Z BOCZKIEM I MASCARPONE
2. miejsce - TAJSKA KURCZAKOWA Z KOKOSEM
3. miejsce - KREM Z DYNI ZE ŚMIETANĄ I SZCZYPIORKIEM
4. miejsce - KREM A'LA DIJON Z BOCZKIEM
5. miejsce - POMIDOROWA Z MASCARPONE I BAZYLIĄ
 
 
 
 
 
 

 

2 komentarze:

  1. Nie pamiętam kiedy ostatni raz jadłam zupkę z torebki, ale odkąd zmieniłam dietę na zdrowszą, to nawet mnie do nich nie ciągnie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio tylko jem zupki z torebki :) Lubię Knora :)

    OdpowiedzUsuń