poniedziałek, 20 kwietnia 2015

RECENZJA - SKONCENTROWANE SERUM DO RZĘS 8W1

Kochani dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami recenzją kolejnego kosmetyku od Eveline Cosmetics. Tym razem jest to serum do rzęs.
 
 
 
 





 
 
SKONCENTROWANE SERUM DO RZĘS 8W1 10 ml
 
 
 
 
Coś od producenta:
 
INNOWACYJNY produkt, który łączy w sobie właściwości serum odbudowującego, aktywatora wzrostu rzęs oraz bazy pod tusz.
Intensywna pielęgnacja osłabionych i łamliwych rzęs.
Serum działa w 8 obszarach, widocznie wzmacniając i poprawiając kondycję rzęs. 
LUXURY OF YOUTH to składnik bogaty w drogocenny olejek arganowy działający w synergii z kwasem hialuronowym. Wnika  w strukturę włosków i stymuluje ich wzrost, podwajając optycznie objętość rzęs. Skutecznie regeneruje, odżywia i zagęszcza rzęsy.
D-PANTHENOL wzmacnia rzęsy od nasady aż po same końce. Regularne stosowanie serum sprawia, że rzęsy stają się wyraźnie gęstsze, dłuższe, mocniejsze i mniej podatne na wypadanie.
 
 
Zastosuj Skoncentrowane serum 8 w 1, gdy Twoje rzęsy są:

1. Osłabione
2. Łamliwe
3. Bez połysku
4. Krótkie
5. Cienkie
6. Wyblakłe
7. Wypadające
8. Wolno rosnące
 
 
 
Sposób użycia:
 
 
1. Używać w charakterze bazy pod tusz, nanosząc preparat na oczyszczone i suche rzęsy przed wykonaniem makijażu.

2. Używać w charakterze serum odbudowującego, nanosząc preparat codziennie przed snem na suche i oczyszczone rzęsy.
 
Moja opinia:
 
 
Jestem bardzo zadowolona ze stosowania tego serum i mogę go z czystym sumieniem polecić. Stosuję już to serum 6 tygodni regularnie codziennie pod makijaż oraz na noc i efekty są i to duże. Serum sprawdza się idealnie jako baza pod makijaż ,nie skleja rzęs. Po 6 tygodniowym okresie mogę stwierdzić, że moje rzęsy stały się mocniejsze, grubsze i mniej wypadają. Co najważniejsze dobrze się rozczesują. Pierwsze efekty zauważyłam już po około 2 tygodniach. Mimo, że serum jest w opakowaniu tylko 10 ml jest bardzo wydajne i jeszcze go mam choć stosuję regularnie od 6 tygodni. Aplikacja serum też jest szybka i wygodna. Na pewno, gdy mi się skończy zakupię kolejne opakowanie i będzie ono zawsze gościło w mojej kosmetyczce.

3 komentarze:

  1. Mam ten sam produkt i jestem również z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Często stojac przy polkach z kosmetykami zastanawialam sie nad tym produktem i chyba sie skusze :))

    Szkoda, ze nie dodalas zdjec przed i w trakcie kuracji :(

    Zapraszam do mnie na bloga http://pomidorova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie troszkę zawaliłam z tymi zdjęciami nie pomyślałam, następnym razem będę starała się udokumentować zdjęciem

      Usuń