wtorek, 6 marca 2018

Młody Jęczmień Forte Slim w saszetkach

Pierwszym produktem, który dostałam od AVETPHARM jest młody jęczmień forte slim.


Młody Jęczmień Forte Slim

 Suplement diety zawiera: 1000 mg ekstraktu z młodego jęczmienia – oraz skoncentrowany proszek ananasowy, fruktooligosacharydy, ekstrakt z morwy białej, ekstrakt z owoców gorzkiej pomarańczy oraz chrom w 1 saszetce.

Ekstrakt z młodego jęczmienia zawiera cenne składniki odżywcze.
Ekstrakt z młodego jęczmienia przyczynia się do ochrony antyoksydacyjnej komórek i tkanek organizmu.
1Ekstrakt z owoców gorzkiej pomarańczy, który zawiera p-synefrynę, przyczynia się do kontroli masy ciała, wspiera metabolizm tłuszczów i węglowodanów oraz rozkład tkanki tłuszczowej.
Ekstrakt z liści morwy białej może przyczyniać się do utrzymania zrównoważonego metabolizmu węglowodanów w organizmie człowieka.
Chrom pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi oraz przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu makroskładników odżywczych.

Młody Jęczmień Forte Slim saszetki suplement diety został opracowany z myślą o osobach dorosłych, które dbają o kontrolę masy ciała1 oraz prawidłowy poziom cukru we krwi.




Za około 3-4 tygodnie podzielę się z Wami opinią o tym produkcie

3 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa efektu. Moja mama stosuje mlody jęczmień ale w tabletkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na efekty! Pordrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowałam mlody jęczmień w tabletkach ale bardzo nieregularnie, ostatnio do tego wróciłam i po kilku dniach miałam strasznie wielki rzuch i gazy, wydaje mi się że od tego...

    OdpowiedzUsuń