wtorek, 6 marca 2018

Suplementy diety, czyli testowanie produktów firmy AVETPHARMA

Dzięki uprzejmości firmy AVETPHARMA oraz Panu Rafałowi mam możliwość przetestowania kilku suplementów diety. Paczka z produktami doszła w trybie ekspresowym bo w jeden dzień. W paczce znajdowało się 5 produktów, które sama sobie wybrałam i które najbardziej mnie zainteresowały, więc do testów przystąpię z miłą chęcią.

Jest to polska firma, która prężnie rozwija się na rynku suplementów diety. Więcej o firmie jak i oferowanych produktach można poczytać na ich stronie internetowej http://avetpharma.pl .



Zawartość paczki:

- Młody jęczmień forte slim w saszetkach 20 szt.
- mega krzem 60 tabletek
- halifresz 30 tabletek
- mega tran 60 tabletek
- After 10 tabletek

W kolejnych postach napiszę coś, więcej o testowanych produktach, a za około 3-4 tygodnie podzielę się z Wami opinią.

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie muszę testować żadnych suplementów bo już wiem doskonale co mi jest tak naprawdę potrzebne. Tym bardziej, że w aptece https://apteline.pl/ mam możliwość zamówienia wszelkich suplementów których ja używam. Podoba mi się to, że mam całość w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli idzie o niedrogie suplementy na odchudzanie to warto jest sprawdzić Vanefist neo, który to stanowi pastylki musujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O zdrowie należy dbać, na różne sposoby. Dlatego jeśli mamy do wyboru naturalne suplementy, z bardzo dobrym składem to zdecydowanie warto po takie sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że suplementy diety przyjmować warto. Są one bowiem fenomenalnym źródłem minerałów i witamin, których z jakiś powodów nie możemy dostarczyć organizmowi w inny sposób. Spory ich wybór posiada https://forever-kosmetyki.pl/12-suplementy-forever

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio moja znajoma poleciła mi suplementy https://asepta.pro/ . Są naturalne, producent wykorzystuje do ich tworzenia tylko wysokiej jakości rośliny i zioła, których właściwości potwierdzają liczne badania, doświadczenia naszych przodków. Mnie takie produkty przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oki - chociaż ja nie znam akurat tych suplementów, ale teraz bynajmniej wiem, co jest ich zaletą. Natomiast ja teraz zwróciłam uwagę na naturalne produkty typu moringa sklep i też warto po nie sięgnąć. Warto zaczerpnąć najpierw też wiedzy na temat ich dobroczynnych właściwościach.

    OdpowiedzUsuń