poniedziałek, 4 lutego 2019

Moje ostatnio zdobyte nagrody

W ostatnim czasie nie miałam zbyt dużo czasu by pisać bloga, ale mam nadzieje, że to się zmieni i będą pojawiały się regularne wpisy. W tym poście chciałabym pokazać ostatnio zdobyte nagrody w konkursach.


A mianowicie pierwszą nagrodą w konkursie na stronie facebookowej https://www.facebook.com/claresanails/  był oto ten zestaw.



W skład zestawu wchodzi:

Zestaw do paznokci:

- Baza

- Top

- 3 lakiery hybrydowe

- 5x ozdoby do paznokci

- 4x pilniki do paznokci

- waciki bezpyłowe


Super zestaw, niedługo na blogu w osobnym poście pojawi się recenzja z przetestowania zestawu. Osobiście już jakiś czas temu prawie zaraz po dostaniu nagrody przetestowałam lakiery i na razie napiszę tylko tyle, że jestem zadowolona z efektów. A już dzisiaj chciałabym Was zaprosić na facebooka, by zapoznać się z ofertą lakierów hybrydowych firmy CLARESA.


Druga nagroda zdobyta również na facebooku tym razem firmy Urbanowicz Haft https://www.facebook.com/urbanowiczhaftwroclaw/ 


Był to konkurs z okazji dnia BABCI I DZIADKA. W tym konkursie wygrałam zarówno ja jak i mój mąż piękne ręczniki, które zostały sprezentowane.




A dzisiaj listonosz przyniósł prezent od Cykoria. Gotowanie Jest Proste 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz