poniedziałek, 25 lutego 2019

Wygrana w konkursie

Ostatnio brałam udział w konkursie na facebooku i wygrałam słodziutką nagrodę od CD Miody - naturalna słodycz.


Może zanim pokażę moją wygraną napiszę kilka słów o wyżej wymienionej firmie.


Firma CD S.A. powstała w 1989 r. Siedziba firmy mieści się w Warszawie, natomiast dział handlowy, zakład produkcyjny, laboratorium i magazyn w Bielsku-Białej.
Od początku istnienia CD zajmuje się skupem i konfekcjonowaniem wysokiej jakości miodu, z najbardziej ekologicznych regionów kraju. W ostatnich latach nasza oferta została poszerzona o miody pochodzące z różnych zakątków świata. Zakup surowca poprzedzony jest bardzo szczegółową weryfikacją jego jakości.
CD miody, jako pierwsza spośród producentów miodów w Polsce, wyselekcjonowała i wprowadziła na rynek miody w różnych odmianach. Oprócz najbardziej popularnego miodu wielokwiatowego w ofercie znalazły się miody: akacjowy, gryczany, lipowy, spadziowy, n
ektarowo-spadziowy oraz wrzosowy. Klienci mają możliwość zakupu miodów w różnorodnych opakowaniach, zarówno pod względem tworzywa (słoiki szklane, butelki z tworzywa PET z dozownikiem, wiaderka plastikowe), jak i gramatury.
W ściśle nadzorowanym procesie technologicznym zostają zachowane wszystkie naturalne właściwości miodów, a wdrożony system HACCP, ISO, BRC oraz IFS gwarantują wysoką jakość i bezpieczeństwo produktu.
Dowodem na to, że firma CD oferuje dobre, zdrowe i smaczne produkty jest szereg nagród zdobytych przez lata działalności.
Firma CD jest otwarta na wszelkiego rodzaju zgłaszane zapotrzebowania i propozycje odbiorców i stara się każdorazowo sprostać wymaganiom i przedstawić najbardziej satysfakcjonujące rozwiązania.


Moja nagroda:



 Dostałam dwa miody w bardzo fajnych słoiczkach jeden 1kg drugi 650g, krem z paluszkami miodelka, krem w tubce miodelka oraz długopis. Bardzo jestem zadowolona z wygranej, gdyż zarówno ja jak i mój mąż i rodzice bardzo lubimy miody. Nagroda doszła niemalże w trybie ekspresowym, w kolejnych postach po wypróbowaniu tych wspaniałości podzielę się z Wami opinią na ich temat.


Zachęcam serdecznie do odwiedzenia strony internetowej firmy https://cdsa.pl/o-nas/ oraz strony na facebooku https://www.facebook.com/cdmiody/ gdzie co jakiś czas organizowane są konkursy. Może następnym razem to Ty wygrasz i będziesz mógł/a skosztować tych słodkości.

A na koniec jeszcze dodaję zdrapki, w których wygrałam 70 zł nie płacąc za nie nic ,ponieważ dzień wcześciej kupując 2 zdrapki każda po 10 zł wygrałam 27zł i wymieniłam znowu na dwie po 10 zł. Może to nie bardzo duże wygrane, ale cieszą. Od czasu do czasu warto spróbować swojego szczęścia w tego typu loteriach.

2 komentarze:

  1. Jedyną rzeczą, jaką wygrałam w konkursie był plakat z autografami zawodników KSW, tym momencie jest to jedna z najcenniejszych posiadanych przeze mnie rzeczy, ponieważ jestem wielka fanką federacji. Zycze Ci kolejnych nagród :)

    OdpowiedzUsuń