wtorek, 16 lipca 2019

Testowanie Streetcom

Kolejne moje testowanie dzięki Streetcom, tym razem piwo bezalkoholowe Łomża. W paczce ambasadorki znalazłam:

- piwo Łomża 500ml
- piwo puszka 500ml
-21 puszek 330 ml




Ostatnio miałam problemy z internetem i przez jakiś czas nie było mnie w Polsce, dlatego tak późno dodaję recenzję z testów piwa Łomża.

Tak jak wspomniałam wcześniej dzięki Streetcom miałam okazję przetestować nowość od Łomży piwo 00% alkoholu. Na początku byłam sceptycznie nastawiona, ponieważ raz już miałam okazję testować piwo bezalkoholowe i powiem tak smakowało jak woda, było nie dobre, więc obawiałam się, że z tym piwem będzie to samo. Lecz, gdy dotarła paczuszka ambasadorki, mile mnie to piwko zaskoczyło smakiem. Smak prawdziwego piwa, a jednak bez procentów, jest bardzo dobrą opcją dla osób  które szukają orzeźwienia oraz pełnego, piwnego smaku i chcą się nim cieszyć bez żadnych ograniczeń, nawet, gdy muszą prowadzić samochód. Mojej rodzinie oraz znajomym z którymi podzieliłam się piwem,  również bardzo smakowało, byli pod wrażeniem, że piwo bezalkoholowe, może smakować praktycznie tak samo jak to z alkoholem, kilka osób stwierdziło nawet, że smakiem nie różni się od tego z procentami. Jest to piwo jasne, pasteryzowane.
Składniki: woda, słód jęczmienny, chmiel, ekstrakt chmielu.
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz