czwartek, 21 maja 2015

Kampania #Perlux #NajskuteczniejszePerły moje wrażenia


Witam Was kochani za mną już pierwsze pranie z perełkami PERLUX Color. Za chwilę poznacie moją opinię, lecz zanim to się stanie chciałabym Wam troszkę przybliżyć temat perełek piorących myślę, że te informację pomogą w szczególności osobą, które jeszcze nie miały kontaktu z tym produktem.
 
 
 

 
 
Coś od producenta:
 
Perlux Super Compact COLOR łączy w sobie najlepsze cechy proszków i żeli do prania, dzięki czemu jest niezawodny w walce z brudem i uporczywymi plamami na kolorowych ubraniach, zachowując przy tym ich intensywność i chroniąc przez mechaceniem się. W ten sposób pranie jest skuteczne i bezpieczne, jak nigdy dotąd. I to niezależnie od temperatury!

 

Zastosowana nowatorska technologia Hybrid System zapewnia:


  • Doskonałe właściwości piorące i odplamiające;
  • Optymalną ochronę kolorów tkanin;
  • Łagodzenie twardości wody;
  • Nadanie tkaninom właściwości antyelektrostatycznych, a także przyjemnego i długotrwałego zapachu;
  • Zapobieganie osadzaniu się kamienia na elementach pralki”.
Czy kiedykolwiek zastanawialiście się nad tym czy lepiej używać tradycyjnego proszku czy żelu do prania? Który z nich jest lepszy?
 
 
Perły piorące PELUX łączą w sobie oba te środki i zamykają je w 1 perle.
 
 
Moja opinia:
 
Dzisiaj robiłam pierwszy raz pranie z użyciem perełek PERLUX color i jestem z nich bardzo zadowolona. Ubrania po wyjęciu z pralki są czyste, miękkie w dotyku i cudownie pachną. Dużym plusem jest również oszczędność i uniwersalność, ponieważ 1 perełka zawiera i proszek i żel nie trzeba tych produktów kupować osobno, a efekt prania dużo lepszy, niż w zwykłym proszku. Z czystym sumieniem mogę te perełki polecić warte są wypróbowania. Można je nabyć w opakowaniach 24 szt., 16 szt., 2 szt. Na weekend planuję wypróbowanie perełek do białego i również podzielę się z Wami opinią.
 
A tym czasem zapraszam na stronę, gdzie można się więcej dowiedzieć o produktach PERLUX.
 
 
MOJE PRANIE
 
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. także jestem zadowolona z działania kapsułek Perlux ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polska marka co ważne, super zapach i tak wiele w jednym!

    OdpowiedzUsuń