sobota, 30 maja 2015

Przesyłki z całego tygodnia

Witajcie kochani w tygodniu doszło do mnie 3 przesyłki , lecz nie miałam czasu by się nimi pochwalić. Pierwsza przesyłka doszła z rekomenduj.to dostałam się tam do testowania chłodników WINIARY. W paczce znajdowało się 20 chłodników w 3 smakach.

- chłodnik buraczkowy

- chłodnik ogórkowy

- chłodnik czosnkowo koperkowy

oraz niespodzianka doniczka i 3 opakowania nasion do posadzenia: mięta pieprzowa, koper oraz szczypiorek.

Za niedługo podzielę się z Wami opinią na temat tych chłodników idzie lato, a z nim upały, więc taki chłodnik będzie mógł zastąpić zupę, którą przy wysokich temperaturach nie chętnie jemy.




Druga przesyłka przyszła z TESTMETOO tym razem mój chłopak dostał się do testowania wody Żywiec Zdrój gaz z sokiem z cytryny. W paczce znajdowała się zgrzewka 6x 0,5 l. Woda była tak smaczna, że już jej nie ma. Przede wszystkim dobrze nagazowana co jest dużym plusem i długo trzyma gaz tak szybko się nie wygazuje. Smak też dobry jedynie troszkę za słodka jest.



Trzecia i całkiem niespodziewana okazała się wczorajsza przesyłka. Tym bardziej się nią zdziwiłam bo ostatnio mam mało czasu na wysyłanie maili. Pod moją nieobecność odwiedził mnie kurier i przywiózł dość sporą przesyłkę. Gdy wróciłam do domu byłam mile zaskoczona zawartością, w środku znalazłam:

- bardzo duży ręcznik

- smycz

- długopis

- 4 baloniki

- chorągiewka

- bardzo fajne 2 zestawy karteczek na paletach z drewna

- 44 breloczki do kluczy


A u Was jak tam z przesyłkami , jeżeli jest ktoś chętny wymianą namiarów to zapraszam

3 komentarze:

  1. gratuluję, czy interesuje Cię wymiana?

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, czy interesuje Cię wymiana?
    Czy mozesz podać maila?
    Przez formularz nie można się skontaktować?

    OdpowiedzUsuń