poniedziałek, 11 maja 2015

RECENZJA- Extension Volume Professional make-up 4D FALSE DEFINITION long&curl up& full separation mascara

OSTATNIM KOSMETYKIEM OD EVELINE COSMETICS JEST MASCARA DO RZĘS, KTÓRA NIE ZA BARDZO PRZYPADŁA MI DO GUSTU. TO BYŁ JEDYNY KOSMETYK OD EVELINE Z KTÓREGO NIE BYŁAM W 100 PROCENTACH ZADOWOLONA.






 
 
 
Mascara wydłużająca i podkręcająca rzęsy.
 



Coś od producenta:


Najnowsza mascara Extension Volume 4D FALCE DEFINITION maksymalnie wydłuża i podkręca rzęsy, gwarantując niepowtarzalny efekt sztucznych rzęs. Wyjątkowa, elastyczna szczoteczka BOLD&FLEXY BRUSH™, opatentowana przez Eveline Cosmetics, powstała z najnowocześniejszych materiałów w technologii DuPoint Hytrel ® i zapewnia wykonanie perfekcyjnego makijażu oczy, precyzyjnie rozdzielając rzęsy i umożliwiając pokrycie wszystkich włosków nawet w kącikach oka. Tusz Extension Volume posiada wyjątkową kompozycję składników aktywnych, która wzmacnia i odbudowuje rzęsy od nasady aż po same końce. Zapobiega też ich wypadaniu podczas demakijażu. Rzęsy są wyraźnie odżywione i nawilżone.
Innowacyjna formuła zawiera:
- D-panthenol – odbudowuje strukturę włosa, widocznie zagęszczając i pogrubiając rzęsy;
- Najcenniejsze składniki z olejku jojoba bogatego w witaminy A, F i E dogłębnie nawilżają, uelastyczniają i wzmacniają rzęsy;
- Mineralne pigmenty i naturalny wosk carnauba – pobudzają rzęsy do wzrostu, zapobiegają wypadaniu i łamaniu się.



Moja opinia:

Mascara w kolorze czarnym. Po pomalowaniu rzęs nie zauważyłam, aż takiego efektu. Liczyłam na więcej. Mascara owszem wydłuża rzęsy choć w moim przypadku nie byłoby to potrzebne, ponieważ mam dość długie rzęsy, lecz cienkie więc osobiście wolę mascary pogrubiające rzęsy. Efekt podkręcenia w moim przypadku słaby. Więc średnio jestem z niej zadowolona, lecz zachęcam do przetestowania i sprawdzenia na sobie może Wam bardziej przypadnie do gustu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz