środa, 20 maja 2015

Moja pierwsza kampania STREETCOM #Perlux #NajskuteczniejszePerły

Jak wspomniałam w poprzednim poście dostałam się do kampanii STREETCOM  #Perlux #NajskuteczniejszePerły. Jest to moja pierwsza kampania Streetcom, więc się bardzo cieszę, że będę mogła przetestować perły do prania. Wczoraj nie spodziewanie zadzwonił kurier i już po kilku minutach dostarczył mi paczkę ambasadorki. Akurat wczoraj były moje urodziny, więc zrobił mi prezent. Po otworzeniu przesyłki byłam miło zaskoczona zawartością, ponieważ perełek było naprawdę dużo. Przesyłka była dobrze zabezpieczona, więc zawartość się nie uszkodziła. W środku znajdowało się opakowanie 24 pereł piorących PERLUX White, opakowanie 16 pereł piorących PERLUX Color, 15 opakowań po 2 perły piorące PERLUX White do rozdania znajomym, przewodnik ambasadorki oraz 15 ulotek. Od jutra zaczynam testowanie już nie mogę się doczekać efektów. Oczywiście podzielę się z Wami opinią na ich temat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Perlux Super Compact COLOR łączy w sobie najlepsze cechy proszków i żeli do prania, dzięki czemu jest niezawodny w walce z brudem i uporczywymi plamami na kolorowych ubraniach, zachowując przy tym ich intensywność
i chroniąc przez mechaceniem się. W ten sposób pranie jest skuteczne
i bezpieczne, jak nigdy dotąd. I to niezależnie od temperatury!
Dostępne opakowania: 24 szt., 16 szt., 2 szt.
 
 
 
 
 
Perlux Super Compact WHITE to innowacyjne, super skoncentrowane perły piorące z proszkiem i żelem. Dzięki hybrydowej technologii, produkt łączy w sobie najlepsze cechy proszków i żeli do prania, dzięki czemu jest niezawodny w walce z plamami na białych ubraniach, jednocześnie chroniąc je przed szarzeniem. Nadaje praniu przyjemny, długotrwały zapach.
Dostępne opakowania: 24 szt., 16 szt., 2 szt.
 
 
 
 

Zastosowana nowatorska technologia
Hybrid System zapewnia:

  • Doskonałe właściwości piorące i odplamiające.
  • Optymalną ochronę kolorów tkanin.
  • Łagodzenie twardości wody.
  • Nadanie tkaninom właściwości antyelektrostatycznych, a także przyjemnego i długotrwałego zapachu!
  • Zapobieganie osadzaniu się kamienia na elementach pralki.

6 komentarzy:

  1. również mi się udało ,paczka jest super.;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się przesyłka superowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. #Perlux #NajskuteczniejszePerły dotarła paczka jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. Można jeszcze jakoś otrzymać taką paczuszkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ale nie tą paczuszkę dostawały wybrane do kampanii osoby zarejestrowane na streetcom , a rekrutacja już się zakończyła, ale trwają rekrutację do innych kampanii jeżeli nie jest Pani jeszcze zarejestrowana to podaję link z którego można się zarejestrować :-) https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/0e2b1ae82240cbc379f083fed48f3700

      Usuń
  5. też bym bardzo chciała otrzymać jakieś fajne próbki:) jestem na streetcom już jakiś czas..i ciągle nic:(

    OdpowiedzUsuń