sobota, 19 marca 2016

Kampania na everydayme Head&shoulders

Niedawno dostałam się do kampanii na Everydayme , szamponu Head&shoulders.
 
 
Paczka doszła bardzo szybko i produkty były ładnie zapakowane.
 
Paczka zawierała:
 
1 szampon Head $ Shoulders Mentol 250 ml
20 zestawów testowych Head & Shoulders( w kazdym zestawie testowym 1 saszetka Head&Shoulders Sport Fresh 10 ml, 2 paski testowe, kupon uprawniający do zakupu szamponu Head&Shoulders z 20% zniżką)
...
30 saszetek Head&Shoulders Menthol 10 ml
10 kart badania ifwom
przewodnik projektu
Książeczka Badanie opinii
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Za niedługo podzielę się opinią na temat tego szamponu

3 komentarze:

  1. Ja się niestety do tej akcji nie załapałam :(
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział w kampanii. Dzięki temu ja i moi znajomi odkryliśmy świetny, drogeryjny szampon przeciwłupieżowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako posiadaczka przetłuszczających się włosów łupież z reguły dostaje w okresie pozimowym. Niestety, wtedy tez po ściągnięciu czapek ta przykra przypadłość jest szczególnie widoczna i może uprzykrzyć życie. Jestem zachwycona szamponem H&S, bo po żadnym innym łupież nie znikał nie dość, że tak szybko, to jeszcze bez tendencji do nawrotu.

    OdpowiedzUsuń