wtorek, 8 marca 2016

Kolejna moja Kampania z TRND tym razem Kapsułki do prania Ariel 3in1 oraz płyn do płukania lenor

Jest to moja druga kampania z TRND. Tym razem do testowania dostałam się razem z mamą. Będziemy testowały kapsułki do prania Ariel 3in1 Mountain Spring oraz płyn do płukania Lenor Gold Orchid. Paczki dla mnie i mamy przyszły bardzo szybko, produkty były dobrze zapakowane w dużą paczkę.



W zestawie startowym znajdowały się:
 
1 opakowanie kapsułek do prania Ariel 3 w 1 Mountain Spring 15 sztuk
 
Płyn do płukania Lenor Gold Orchid 1200 ml
 
Przewodnik projektu
 
Książeczka Badanie opinii
 
List powitalny
 
a także próbki dla przekazania innym
 
20 saszetek z trzema kapsułkami Ariel 3w1
 
20 saszetek płynu do płukania Lenor Gold Orchid 50ml
 
20 ulotek
 
 
 
 
 
 
W następnym poście napiszę Wam trochę więcej na temat kapsułek i płynu do płukania oraz podzielę się opinią na temat tych produktów.

6 komentarzy:

  1. Również testuję i jest to moja druga akcja z TRND! Próbowałam już lenora, przepięknie pachną po nim ubrania, jestem zaskoczona. Przyjemny zapach unosi się po praniu, rewelacja. Zobaczymy jak to będzie w późniejszym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wspólna obserwacja :) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja biorę udział w kampanii TRND: Ariel&Lenor. Pierwsze próbki już rozdane, jak na razie na wszystkich ogromne wrażenie zrobił fenomenalny zapach Lenora :) Kapsułki Ariel 3in1 zachwycają swoim minimalizmem :) Bardzo się cieszę, że właśnie w tym projekcie mogę brać udział :) Życzę wszystkim przyjemnego testowania :)! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedawno rozpoczęłam swoją niesamowitą przygodę z kapsułkami do prania Ariel oraz z płynem do płukania Lenor Gold Orchid.

    Pokilku praniach mogę śmiało stwierdzić, że jest to duet idealny !
    Pranie jest czyste, więc kapsułki ariel świetnie dają radę nawet z cięższymi zabrudzeniami.
    Ubrania pachną nieziemsko. Zapach Lenora jest to kompozycja wanilii i wykwintnych kwiatowych nut. W moim mieszkaniu, kiedy schło pranie, nie potrzebny nył żaden odświeżacz powietrza, bo pachniało pięknie :)

    Wcześniej używałam tradycyjnych proszków do prania, któe niestety czasem zostawały na ubraniach, pranie nie zawsze było idealnie czyste. Po zastosownaiu kasułek nie mam obaw, że kiedy wyciągnę ubrania z pralki będą one miały na sobie resztki proszku do prania, albo, że będą nie do końca doprane.

    Polecam wszystkim Ariel i Lenor, a także portal TRND, dzięki któremu mogłam przetestować ten idealny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ariel 3in1 Pods to alternatywa dla zwykłego proszku. Niewielki plastikowy pojemnik zajmuje zdecydowanie mniej miejsca niż proszek. Jest praktyczny i estetyczny. Kapsułki są przeznaczone zarówno do białych jak i kolorowych tkanin. Są wygodne w użyciu- wystarczy wrzucić kapsułkę do pralki, włączyć program i gotowe. Nie trzeba nic dozować ani odmierzać. Podajnik pozostaje czysty. Kapsułki całkowicie rozpuszczają się w wodzie, nie pozostawiają żadnych śladów. Pranie jest czyste i świetnie pachnie. Ariel bardzo dobrze radzi sobie z plamami. Polecam :)

    Lenor Gold Orchid jest moim faworytem wśród płynów do płukania tkanin. Płyn pozostawia przyjemny i świeży zapach. Ubrania są miękkie, dobrze się prasują i nie elektryzują się. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń