piątek, 18 marca 2016

Testuję razem z mamą czyli kampania TRND ciąg dalszy

Jak wspominałam w poprzednim poście jakiś czas temu dostałam się wraz z mamą do kampanii TRND. Do przetestowania dostałyśmy Kapsułki Ariel 3 w 1 oraz płyn do płukania Lenor. Na początek chciałabym opowiedzieć trochę o tych produktach, a potem podzielić się z Wami opinią.






Kapsułki Ariel 3w1 to wyjątkowy środek piorący w płynnej formie, który łączy trzy działania w jednym produkcie: pierze, usuwa plamy oraz nadaje tkaninom blask. Udoskonalona powłoka kapsułki szybko rozpuszcza się w kontakcie z wodą, uwalniając unikalne składniki i aktywując moc technologii piorącej, która pozwala usunąć wiele różnych rodzajów plam. Kapsułki zapewniają doskonałe rezultaty nawet przy trudnych zabrudzeniach. Nadają się zarówno do tkanin białych jak i kolorowych.
 
 

Opinia:
 
Jestem już po kilku praniach i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z tych kapsułek. Nie dość, że kapsułka pierze, skutecznie usuwa różnego rodzaju plamy to jeszcze nadaje tkaninom blask. Ubrania po praniu są świeże, pachnące, zapach unosi się w całej łazience gdzie suszą się ubrania i utrzymuję się dość długo. Zapach jest tak intensywny, że nie trzeba nawet używać płynu do płukania. Kapsułka jest łatwa w użyciu, dobrze i szybko się rozpuszcza w praniu. Dobrze, że można stosować te kapsułki zarówno do białych jak i kolorowych rzeczy. Cena adekwatna do jakości.
 
 
 
 
Super skoncentrowany Lenor wykorzystuje technologię FreshLock, która sprawia, że nasze ubrania zachowują na długo świeżość i wspaniały zapach.
 
Opinia:
 
Płyn do płukania Lenor, ma wspaniały, intensywny zapach, który utrzymuję się długo na ubraniach. Ubrania są świeże, pachnące i miękkie w dotyku. Po wypraniu zapach roznosi się w całej łazience, gdzie ubrania schną, przepięknie pachnie. Używałam innych płynów do płukania, lecz one bardzo kiepsko pachniały lub zapach utrzymywał się krótko, więc nie spodziewałam się, że Lenor będzie inny, a jednak spełnił moje oczekiwania i na pewno ten płyn pozostanie na mojej liście zakupów. Chciałabym jeszcze spróbować innych zapachów.
 
 
A tu kilka fotek z testów tych wspaniałych produktów:
 
 
 
 

 
 

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz