wtorek, 22 marca 2016

Współpraca z firmą CREDO PR

Ostatnio zawarłam kolejną współpracę tym razem z firmą CREDO PR. Chciałam serdecznie podziękować Panu Tomaszowi za szybki i bezproblemowy kontakt oraz za ekspresowe wysłanie paczki, która była dobrze zabezpieczona i starannie zapakowana. Zanim pokażę zawartość paczki, chciałam napisać kilka słów o wyżej wymienionej firmie.
 
 
 
 


Misją firmy jest kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Klienta i jego usług na rynku, a także budowanie dobrych relacji z grupami jego otoczenia - nabywcami, użytkownikami, dostawcami, dystrybutorami i partnerami.
 
Więcej informacji o firmie Credo PR znajdziecie  w poniższym linku
 
 
A oto co było w paczce:
 
- Venal żel na zmęczone nogi 150 ml

- Zdrowa Stopa Kremo - Żel do stóp 100 ml

- Aloe Vera Żel 150 ml

- Żel Anticelluitis 200 ml



Wszystkie produkty są firmy GORVITA

niżej link do firmy

GORVITA

Za niedługo zapraszam na recenzję tych oto fantastycznych produktów, zaczęłam już testowanie i niebawem ukażą się opinie, więc zapraszam do odwiedzania mojego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz