środa, 18 stycznia 2017

Coś smacznego a mało kalorycznego

Dziś podzielę się z Wami przepisem na pyszną sałatkę, którą pierwszy raz jadłam w pizzerii. Bardzo mi posmakowała, więc postanowiłam, że przygotuję ją również w domu. 


Sałatka PRIMAVERA 

Składniki:

- brokuł 1 szt.

- cebula 1 szt.

- jeden duży pomidor lub 2 mniejsze

- puszka kukurydzy

- oliwki czarne

- ser feta ( ja dodałam ser sałatkowo - kanapkowy  FAVITA)

- ogórek świeży

- duży filet z kurczaka 

- sos vinegret

Fileta myjemy i gotujemy w osolonej wodzie do miękkości. Po ugotowaniu i ostudzeniu kroimy go w kostkę i przyprawiamy ziołami prowansalskimi lub przyprawą do kurczaka. Do kurczaka dodajemy ogórka pokrojonego ze skórą w grubsze plastry, każdy plaster pokroić jeszcze na pół, cebulę pokrojoną w piórka, różyczki ugotowanego wcześniej brokuła, puszkę kukurydzy, oliwki, pomidora oraz ser pokrojony w kostkę. Całość doprawić do smaku solą i pieprzem, zalać przygotowanym wcześniej sosem vinegret, wymieszać i wstawić na 15 minut do lodówki.




Jeżeli chodzi o przesyłki to dzisiaj jeszcze nie było u mnie listonosza kto wie może przyniesie coś ciekawego. Czekam także na słodką paczkę od WEDLA ze STREETCOM, a także udało mi się zawrzeć 2 nowe współprace blogowe, ale o tym w kolejnych postach jak przyjdą paczuszki do testowania.


7 komentarzy:

  1. Sałatka musi być pyszna, chętnie wypróbuję ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepis fajny, tylko ja wyeliminowałabym oliwki, których niestety nie znoszę;))) Zauważyłam też, że mięso przyprawiasz po ugotowaniu. Ja z własnego doświadczenia wiem, że lepiej smakuję mięsko przyprawione chwilę (jakieś 15-20 min) przed ugotowaniem, wtedy nasiąknie wszystkimi przyprawami, będzie soczyste i delikatne:)
    http://marusitestowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nienawidzę warzyw, a kocham sałatki :D
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przepysznie, jako miłośniczka warzyw i sałatek, jestem zmuszona jej przetestować :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam! Uwielbiam sałatki 😍 Przepis właśnie sobie zapisałam i muszę wkrótce wypróbować. Oby więcej takich przepisów,bo takich na sałatki ciągle mi brakuje. Zapraszam do siebie :-)
    Zapraszam na bloga :) KOM/KOM LUB OBS/OBS? Chętnie się wymienię :) Zacznij :)
    https://dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń