wtorek, 24 stycznia 2017

Kolejna moja kampania ze STREETCOM

Jak już wspomniałam wcześniej dostałam się do kolejnej kampanii ze STREETCOM. Tym razem do testów dostałam coś słodkiego, czyli Desery Wedlowskie. Ponieważ ja i moja rodzina bardzo lubimy słodycze, więc ta kampania bardzo przypadła nam do gustu. Czy były dobre? Czy smakowały wszystkim? Czy warto je kupić? Już niebawem podzielę się opinią na temat tych smakołyków, a tym czasem chciałabym Wam pokazać zawartość paczuszki jaka do mnie dotarła w czwartek.

W paczce znajdowało się :

- 1 opakowanie Wedlowskich Deserów Classic 192g(18szt.)

- 1  opakowanie Wedlowskich Deserów Fusion 192g (18 szt.)

- 1 opakowanie Wedlowskich Deserów Dark 192g (18 szt.)


Streetcom dziękuję, że po raz kolejny mogłam wziąć udział w kampanii.

Chętne osoby zachęcam do rejestracji bo naprawdę warto. Ja już miałam okazję testować perły perlux, jogurty activia, piwo somersby, żele sanex i teraz desery wedlowskie.

Link do rejestracji:


Zapraszam już niebawem pojawi się recenzja z testów deserów. Odwiedzajcie regularnie bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz