wtorek, 24 stycznia 2017

Małe przypomnienie

Chciałabym przypomnieć Wam 2 poprzednie kampanie ze Streetcom w których brałam udział w 2016 r, a niestety nie podzieliłam się na blogu ze względu na brak czasu i kilku miesięczną przerwę w prowadzeniu bloga. 


A więc jedną z nich była kampania piwa Somersby.

W paczce znajdowało się:

2 piwa butelkowe Somersby 400 ml
1 piwo w puszce Somersby 500 ml
24 piwa Somersby 150 ml






Moja opinia: 

Uwielbiam piwa smakowe, w szczególności latem po nie sięgam. Ulubionym smakiem jest właśnie piwo jabłkowe, więc gdy dostałam się do kampanii byłam szczęśliwa, że to będzie właśnie ten smak. Piwo Somersy o smaku jabłkowym, wspaniale orzeźwia i gasi pragnienie, przy tym nie jest za słodkie i nie przymula. Idealnie smakuje schłodzone prosto z lodówki lub z dodatkiem kostek lodu. Na upalne dni będzie jednym z najlepszych napoi dla osób lubiących takie trunki. Testowanie piwka miało miejsce wśród rodziny i znajomych przy grillu, czy nad wodą i było podwójne, ponieważ mój narzeczony również dostał się do tej kampanii.

Kolejna kampania to były żele Sanex

 
W PACZCE ZNAJDOWAŁO SIĘ:

-12 żeli pod prysznic Sanex Dermo Pro Hydrate 250 ml
-12 dezodorantów Sanex Dermo Total Protection 7in1 50 ml
- dossier- przewodnik po marce SANEX
-100 ulotek z kodami rabatowymi na produkty Sanex do wykorzystania w drogeriach Rossmann( 40% zniżki na wszystkie produkty Sanex)



Opis produktu:

Żel pod prysznic opracowany specjalnie dla skóry wrażliwej. zatwierdzona przez dermatologów foruła, bez barwników, bez mydła i parabenów, pomaga minimalizować ryzyko podrażnień. Łagodnie oczyszcza i dba o delikatną skórę. Kompleks DermoActive 3 dostarcza skórze 3 podstawowych korzyści, aby zachować jej zdrowie. - głębokie nawilżenie, ochronę i równowagę pH.

 Dermo 7w1 protection efficacy + care. Sanex kompletna ochrona – 7 korzyści: skuteczna 48 godzinna ochrona przed potem i nieprzyjemnym zapachem; ochrona przed białymi i żółtymi plamami, uczucie świeżości; nie zaburza pH skóry; dba o dobra kondycje skóry; nie wywołuje podrażnień; szanuje florę bakteryjną skóry.

Moja opinia:

Zarówno żele jak i kulka spełniły moje oczekiwania. Żel ma delikatny zapach, dobrze się pieni, nie wysusza skóry, lecz dodatkowo ją nawilża. Jedynym minusem jest to, że jest prawie bezzapachowy, a ja jestem raczej zwolenniczką żeli o intensywniejszym zapachu. Natomiast kulka rzeczywiście daje uczucie świeżości na dłużej, nie brudzi ubrania, ma lekki zapach, nie drażni skóry.

7 komentarzy:

  1. Kampanie zawsze z tego portalu są udane
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zgadzam się z Tobą w 100% kampanie są super pozdrowionka :-)

      Usuń
  2. Też miałam okazję już testować z Streetcom

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie, kampania Somersby w lato musiala byc naprawde swietna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Somersby, przypomina mi zapach lata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kampanie :) Ta z Somersby to moje marzenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam przyjemności brać udziału w takich kampaniach, ale widzę ze to świetna sprawa.
    Pozdrawiam!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń