poniedziałek, 30 marca 2015

1 przesyłka od Milki

Witam Was kochani w ten ponury i deszczowy dzień. Dziś przyszła do mnie 1 przesyłka, której się w ogóle nie spodziewałam nie pamiętam żebym coś wypełniała, żeby dostać tą przesyłkę. A przesyłka przyszła z Milki, a w niej była paczuszka z 6 cukierkami milka toffees. Pychotka bardzo lubię słodycze milki, więc ucieszyłam się z listu, tylko szkoda, że tak mało tych cukiereczków było. Zostały już skonsumowane.






A u Was jak tam z przesyłkami ja miałam ostatnio mało czasu na wysyłanie maili, więc trochę marnie.

4 komentarze:

  1. Dostałam dzisiaj to samo i nie wiem skąd :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam wczoraj te cukiereczki, szkoda, że tak mało ;) Czy mój mail z adresem dotarł? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mogło by być ich trochę więcej , tak mail doszedł przesyłka zostanie nadana najpóźniej w piątek będę informowała mailowo pozdrawiam

      Usuń
    2. Ok, dziękuję za info:)

      Usuń