piątek, 6 marca 2015

1 przesyłka oraz recenzja 2 magazynu

Witam wszystkich serdecznie, zbliżamy się pomału do weekendu, ale ten tydzień szybko zleciał. Dzisiaj będzie kilka postów jak oczywiście czas na to pozwoli. Był dziś już listonosz u mnie i przyniósł 1 przesyłkę, ale o niej za chwilę. Najpierw napiszę kilka słów o drugim magazynie, który dostałam od wydawnictwa COLORFUL MEDIA może kogoś zainteresuje. Jest to czasopismo, kwartalne pt" StartUp", czyli biznes, innowacje, inspirację. Na pewno przyda się młodym przedsiębiorcą zaczynającym dopiero przygodę z biznesem, ale także doświadczeni biznesmeni znajdą coś dla siebie. Pismo dostarczy wielu pomysłów na biznes. Daję inspirację do działań. Nowoczesna szata graficzna jest jednym z atutów magazynu. W nowym numerze, przeczytamy między innymi o lepszych perspektywach na lokowanie biznesu e-commerc w Niemczech, ten artykuł bardzo mnie zaciekawił, w dziale wizje i trendy dowiemy się z kolei kim jest cyberterrorysta, znajdziemy też wiele porad dotyczących biznesu oraz wywiady z ludźmi, którzy już osiągnęli sukces. Ten magazyn można nabyć w kioskach prasowych, e-mpikach  w cenie 14 zł.




 



A teraz pokaże Wam co dziś przyniósł listonosz

6 widokówek

2 zakładki do książek

kalendarz imprez

2 książeczki

mapa




Wczoraj również odwiedził mnie kurier i przywiózł paczkę ze współpracy, ale o niej dowiecie się trochę później. Dowiedziałam się również, że przygotowana została dla mnie już paczka do wysyłki z produktami KNORR. Pisałam ostatnio, że dostałam się do nowej kampanii KNORR. Jak paczuszka dojdzie to wstawię zdjęcia. A w kolejnym poście dowiecie się jakie kosmetyki dostałam od EVELINE w ramach testów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz