piątek, 6 marca 2015

Marcowe testowanie z firmą EVELINE COSMETICS

Jak pisałam wcześniej dostałam się do testowania kosmetyków firmy EVELINE COSMETICS. Dzięki uprzejmości tej firmy mogę za darmo przetestować ich produkty. Paczka z kosmetykami doszła bardzo szybko, szczerze mówiąc nie sądziłam, że aż w tak krótkim czasie dostanę paczkę. A tu w środę po południu odwiedził mnie kurier z Poczty Polskiej i dostarczył paczuszkę. Była w środku dobrze zabezpieczona, napompowanymi woreczkami z powietrzem. Gdy otworzyłam paczkę byłam mile zaskoczona zawartością nie spodziewałam się, aż tylu kosmetyków. Oprócz kosmetyków dostałam list z podziękowaniem, że zgodziłam się wziąć udział w testowaniu nowości kosmetycznych marki EVELINE COSMETICS. Zanim przedstawię Wam zawartość paczki, napiszę kilka słów o tej firmie.








Grupa Eveline Cosmetics to największy polski producent kosmetyków. W ciągu 30 lat istnienia firma wypracowała mocną pozycję w ponad 70 krajach na całym świecie. Swoim klientom oferuje szeroką gamę produktów do makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała. Każda osoba znajdzie na pewno coś odpowiedniego dla siebie, lub dla bliskich na prezent.

A teraz czas na przedstawienie zawartości paczki:

LUKSUSOWY BALSAM DO CIAŁA GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCY BODY GLAM O ZAPACHU TRAWY CYTRYNOWEJ I KOKOSU 225 ML - od razu trafił w mój gust pachnie cudownie

MASŁO KAKAOWE - LUKSUSOWY BALSAM DO CIAŁA POD PRYSZNIC REGENERUJĄCO - NAWILŻAJĄCY BODY GLAM 350 ML

LUKSUSOWY PEELING DO RĄK Z EKSTRAKTEM Z WANILII 75 ML

KREM - MASKA DO RĄK I PAZNOKCI MASŁO SHEA 50 ML

ARGANOWY BALSAM DO SKÓREK I PAZNOKCI 12 ML - bardzo mi się przyda, ponieważ mam bardzo łamliwe paznokcie będę pisała o efektach stosowania

SERUM DO RZĘS 8 W 1 10 ML - również cieszę się z tego kosmetyku, ponieważ moja odżywka się właśnie skończyła

TUSZ DO RZĘS EKSTREMALNE WYDŁUŻENIE I PODKRĘCENIE 10 ML - też się przyda

BIOHYALURON4D 40+ - GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCY KREM NA DZIEŃ 50 ML - trafił do teściowej jako prezent

BIOHYALURON4D 40+ - PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM NA NOC 50 ML - trafił jako prezent do mojej mamy



BĘDĘ DZIELIŁA SIĘ Z WAMI OPINIAMI NA TEMAT TYCH KOSMETYKÓW, ZACZEŁAM JUŻ PIERWSZE TESTY W NAJBLIZSZYM CZASIE PODZIELĘ SIĘ Z WAMI EFEKTAMI, ORAZ NAPISZĘ COŚ WIĘCEJ O KAŻDYM KOSMETYKU, WIĘC ZAPRASZAM DO ODWIEDZANIA MOJEGO BLOGA






DZIĘKUJĘ CAŁEMU ZESPOŁOWI EVELINE COSMETICS ZA MOŻLIWOŚĆ BEZPŁATNEGO PRZETESTOWANIA  KOSMETYKÓW.

6 komentarzy:

  1. Dużo tego .Milutkiego testowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam zapytac w jaki sposób udało się Pani dostać tą przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój blog został wybrany do marcowego testowania kosmetyków firmy EVELINE. W lutym pisałam maila do firmy i udało mi się załapać na marzec :-)

      Usuń