poniedziałek, 30 marca 2015

RECENZJA - LUKSUSOWY PEELING DO RĄK Z EKSTRAKTEM Z WANILII 75 ML marki EVELINE COSMETICS

Hej Kochani dziś przedstawię Wam recenzję kolejnego produktu, który dzięki firmie EVELINE COSMETICS miałam możliwość przetestowania, a jest nim Luksusowy peeling do rąk z ekstraktem z wanilii.














LUKSUSOWY PEELING DO RĄK Z EKSTRAKTEM Z WANILII 75 ML


 
 
 

 
 
 
Coś od producenta:
 

Innowacyjna formuła 8w1, bogata w składniki aktywne skutecznie pielęgnuje skórę dłoni i przywraca jej aksamitną gładkość.
Kompleksowe działanie 8w1:
1. Delikatnie oczyszcza i złuszcza martwe komórki naskórka. 2. Intensywnie nawilża. 3. Przywraca jedwabistą gładkość. 4. Regeneruje i odżywia. 5. Nadaje sprężystość i elastyczność. 6. Rozjaśnia przebarwienia. 7. Wyrównuje koloryt. 8. Koi i łagodzi podrażnienia.
TECHNOLOGIA YOUNG HAND & HYALURON™
odmładza i wygładzaskórę dłoni oraz  przywraca jej głęboki poziom nawilżenia
RENEWAL HANDS COMPLEX™,OLEJEK ARGANOWY, MASŁO SHEA,bioHYALURON PLUS COMPLEX™, OLEJEK ZE SŁODKICH MIGDAŁÓW,EKSTRAKTY Z: MIODU, CYTRYNY,WANILII, DZIKIEJ RÓŻY, KAKAO, LUKRECJI; KOMPLEKS WITAMIN A+E+F.
 

 
 
Sposób użycia: Peeling rozprowadzić na lekko zwilżonych dłoniach i delikatnie masować przez około 3 minuty. Spłukać obficie letnią wodą. Następnie nałożyć krem do rąk. Stosować 2-3 razy w tygodniu.
 
Moja opinia:
 
Peeling do rąk w tubce ma ładny bananowy kolor z drobinkami, które ścierają martwy naskórek. Peeling dobrze ściera martwy naskórek, nie wysusza dłoni. Konsystencja tego kosmetyku przypomina balsam do ciała. Po zastosowaniu skóra dłoni jest delikatna i miękka w dotyku oraz ładnie pachnie. Zapach wanilii utrzymuje się długo na dłoniach. Mnie zapach bardzo przypadł do gustu, lecz spotkałam się z różnymi opiniami, że zapach jest trochę za intensywny. To już zależy od gustu, kto lubi takie słodkie zapachy na pewno nie będzie narzekał. Ja stosuje go  2 razy w tygodniu od pewnego czasu i przy mojej suchej skórze widzę znaczną różnicę. Cena niska, bo taki peeling możemy nabyć za około 10 zł. Także każda z nas może sobie pozwolić na jego zakup. Zapraszam do wypróbowania. Niebawem następna recenzja kolejnego kosmetyku marki EVELINE COSMETICS, także zapraszam do częstego odwiedzania mojego bloga.

2 komentarze:

  1. Ciekawa jestem jak bardzo intensywny jest jego zapach, bo osobiście lubię zapach waniliowy więc możliwe, że peelingi przypadłby mi do gustu:). Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.an-elle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach dość intensywny, ale mnie to nie przeszkadza też lubię zapach wanilii :-)

      Usuń