poniedziałek, 9 marca 2015

Paczka ambasadorki Knorr plus 2 przesyłki

Witam Was serdecznie dzisiaj byłam trochę zabiegana i nie miałam czasu, aby wstawić wcześniej post. Jak tam u Was po weekendzie. Ja miło spędziłam weekend z moim ukochanym, wreszcie czuć wiosnę można było się wybrać na spacerek. Jakiś czas temu dostałam się do testowania produktów marki KNORR i dzisiaj przed południem kurier przywiózł mi paczkę ambasadorki. Niemal w tym samym czasie był również listonosz i przywiózł 2 przesyłki. Zacznę pierwsze od paczki, którą przywiózł kurier.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
W paczce znajdowało się sporo zupek, bo aż 39 sztuk, w 5 smakach. Lubię takie zupki, więc chętnie wypróbuję nowe smaki. Zawsze takie zupki towarzyszyły mi na wyjazdach zagranicznych do pracy, gdzie pracowało się po 10-12 godzin i nie było czasu ani siły na gotowanie. Już kilka zdążyłam rozdać bliskim.
 
Zupki w 5 wariantach smakowych:
 
- POMIDOROWA Z MASCARPONE I BAZYLIĄ 8 SZT.
 
- KREM Z GRZYBÓW Z BOCZKIEM I MASCARPONE 8 SZT.
 
- KREM Z DYNI ZE ŚMIETANĄ I SZCZYPIORKIEM 8 SZT.
 
- TAJSKA KURCZAKOWA Z KOKOSEM 8 SZT.
 
- KREM A'LA DIJON Z BOCZKIEM 7 SZT.
 
 
 
Jak tylko przetestuję podzielę się z Wami opinią. oprócz zupek, znajdował się przewodnik ambasadorki oraz mnóstwo ulotek
 
 
 
A teraz to co przyniósł listonosz:
 
 
2 książeczki
 
ulotka
 
4 widokówki
 
 
 
 
informator turystyczny 
 
ulotki
 
widokówka
 
2 mapy
 
naklejka
 
2 książki
 
kartka z naklejkami w sumie 31 naklejek
 
 
 
 

5 komentarzy:

  1. Gratulacje. U Nas już prawie karton pusty po zupkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczynam testować od jutra jestem ciekawa tej tajskiej i kremu a'la dijon

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) gratulacje ja nie lubię takich zupek na szybko chociaż niektóre opcje brzmią kusząco

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nalezę do osób, które robią całkiem sporo zakupów przez internet. Również jak czytałam na https://www.sendit.pl/blog/jak-przygotowac-sie-do-zalozenia-sklepu-internetowego-5-praktycznych-porad to jest kilka podstawowych zasad gdy mamy zamiar zakładać sklep internetowy.

    OdpowiedzUsuń