wtorek, 3 marca 2015

Pyszny dodatek czyli sosy firmy MADERO

Dziś przedstawiam Wam sosy, które jakiś czas temu zakupiłam w Biedronce. Cena sosów jest bardzo przystępna, bo kosztowały tylko 2,99 zł. Zakupiłam 2 sosy żurawinowo - śliwkowy do mięs i śmietanowo - cytrynowy do ryb. Osobiście mnie smakował bardziej żurawinowo- śliwkowy. Sosy mają kremową, gęstą konsystencję. Firma MADERO ma również w swojej ofercie inne sosy np. czosnkowy, tatarski i wiele innych. Polecam spróbować.









Wczoraj na obiadek był pstrąg z dodatkiem tego sosu mojemu mężczyźnie bardziej właśnie smakuje ten śmietanowo - cytrynowy, a ryby podobnie jak ja uwielbia więc był w siódmym niebie.


1 komentarz:

  1. Pychotka ;) Aż zgłodniałam normalnie :) Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju sosy ale do fast-fodów ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń